Патрыятычнае выхаванне дашкольнікаў - складаны педагагічны працэс. У аснове яго ляжыць пачуццё Радзімы... Яно пачынаецца ў дзіцяці з адносіны да сям'і, да самых блізкіх людзуй — да маці, бацькі, бабулі, дзядулі. Гэта карані, якія злучаюць яго з родным домам і бліжэйшым асяроддзем. Пачуццё Радзімы пачынаецца з захаплення тым, што бачыць перад сабой малеча, чаму ён дзівіцца і што выклікае водгук у яго душы. І хоць шматлікія ўражанні яшчэ не свядомыя ім глыбока, але, прапушчаныя праз дзіцячае ўспрыманне, яны адыгрываюць велізарную ролю ў станаўленні асобы патрыёта. І наша задача — адабраць з масы ўражанняў, якія атрымліваюцца дзіцем, найболей даступныя яму: прырода і свет жывёл, праца людзей, традыцыі дома (дзіцячага саду, роднага краю), грамадскія падзеі і г. д. Зыходзячы з гэтага, работа па маральна-патрыятычнаму выхаванню ва ўстанове дашкольнай адукацыі ўключае ў сябе цэлы комплекс задач:

- выхаванне ў дзіцяці любові і прыхільнасці да сваёй сям'і, дому, дзіцячаму садку, вуліцы, гораду (вёсцы);

- фарміраванне беражлівых адносіны да прыроды і ўсяго жывога;

- выхаванне павагі да працы (чалавеку-працаўніку, выніках яго працы);

- развіццё цікавасці да народных традыцый і промыслаў;

- фарміраванне элементарных ведаў пра правы чалавека;

- пашырэнне ўяўленняў аб гарадах Беларусі;

- знаёмства дзяцей з сімваламі дзяржавы (герб, сцяг, гімн) ;

- развіццё пачуцця адказнасці і гонару за дасягненні краіны;

- выхаванне паважлівага стаўлення да абаронцаў Айчыны, традыцый дзяржавы, грамадскіх святаў;

- фарміраванне талерантнасці, пачуцця павагі да іншых народаў, іх традыцый.